Triedy

TIGERS 2 – 3 roky

V tejto triede pomáhame deťom zvládnuť odlúčenie od rodiča a adaptáciu na novú, prvú skúsenosť s kolektívom. Detičky si postupne zvykajú na pravidelné ranné vstávanie, pravidelné raňajkovanie a obedovanie, osvojujú si zručnosti stolovania, harmonogram škôlky. Sme tu pre nich, ak zažívajú separačnú úzkosť a strach z odlúčenia. Vnímame ich základnú potrebu bezpečia a vieme, že je to pre nich veľmi náročné obdobie, preto ich do ničoho netlačíme. Ukazujeme im ako sa vedia obslúžiť sami, ako sa obliecť, zvládnuť hygienu. Našou úlohou je, aby nadobudli sociálne zručnosti a mali zdravý psycho-motorický vývoj, trénujeme jemnú a hrubú motoriku. Deti skúmajú svet a zaujímajú sa o množstvo javov. Naši učitelia ich láskyplne sprevádzajú, aby v bezpečí a rodinnej atmosfére mali radosť zo spoznávania. Denný/týždenný a ročný program je robený tak, aby deti pripravil a naučil zákonitostiam fungovania sveta, následne v triede Pandas a Dragons sa tieto poznatky prehlbujú.

PANDAS 3 – 4 roky

Deti sú už zvyknuté na denný program a režim v škôlke. Naším cieľom je usmerňovať ich k prehlbovaniu zručností a vedomostí prostredníctvom rozšírených aktivít. Stále dodržiavame náš pedagogický plán a rodičia majú možnosť sledovať pokrok svojich detí a dozvedieť sa viac o ich učení. Deti sú obratnejšie v sociálnych zručnostiach a sú schopné vnímať širšie súvislosti. Okrem posilňovania vedomostí sa venujeme aj rozvoju ich emocionálnej inteligencie, čo je dôležité pre celkový rozvoj osobnosti a úspešné zapojenie do spoločnosti. Navyše, deti si osvojujú špecifické hudobné nástroje ,pridávajú sa hodiny kaligrafie , začínajú sa učiť základy programovania, čo je dôležitá zručnosť v dnešnom digitálnom svete. Ich vzdelávanie sa rozširuje aj o hodiny finančnej gramotnosti, kde sa učia základy financií a zodpovedného hospodárenia s peniazmi.

DRAGONS 5 – 6 rokov

Draky pripravujeme na školu. Učíme ich ako sa učiť, podporujeme ich sústredenie. Tieto deti prechádzajú obrovskou zmenou a je našou úlohou ich na ňu pripraviť. Využívame rôzne metódy na hravú formu učenia matematiky, čítania a písania. Neustále prehlbujeme ich poznatky a motivujeme k zvládaniu výziev. Prirodzene podporujeme ich zvedavosť. Deti už plne zvládajú samo-obslužné aktivity, poznajú pravidlá na ceste a chodníku, vedia o možných nebezpečenstvách ako napríklad jedovatých rastlinách a mnohé ďalšie.